Kattungen :D

Igår hann jag inte skriva så mycket, eller snarare inte alls.
Var hemma först men tog mig till skolan på eftermiddagen för att hämta lite saker.

Sen skulle jag ju till Simon och då fick jag skjuts av morfar och mormor, men först följde jag med dom och handlade. Det känns bra att kunna göra något för dom nu, försöka ge tillbaka lite av allt de har gett och gjort för mig.
Iallafall hos Simon så badade jag direkt.
Gick till konsum och lite sånt sen käkade vi pizza. Efter ett tag så åkte vi till ekeby.
Simons pappa har köpt en kattunge och jag skulle dö om jag inte fick träffa den. Vi tävlade om vem som skulle få gosa med den först, och jag vann! mohaha
Den var så himla söt!
Vi kollade mest på tv som vanligt och jag mådde inget vidare. Sen la jag mig och Simon spelade med Mike. Men sov aldrig ordentligt för någon störde mig hela tiden.

Tidigt i morse hoppade Milton på oss och pussade oss och höll på. Tror jag somnade om efter det, sen var det dags för nästa pussattack, av Simon. Då var det dags att vakna.
Strax efter att vi hade vaknat blev jag arg på Simon, men minns inte varför. Då skulle jag åka hem för jag var så arg. Sen blåste det väl över och jag stannade ett tag till.
Tog bussen hem efter ett tag iallafall. Nu tar jag det lungt ett tag innan jag ska fixa mig igen och dra tillbaka dit eller om snubben ska komma hit. Märker väl hur det blir.
Ikväll är det titanic och den ska jag se, om Simon inte låter mig se den så gör jag slut!

kanske skriver mer senare. pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback