Jag vill tillbaka!

Idag var jag på stålfors.
Vad ska jag säga, det var hemskt och hur bra som helst på samma gång.

Det var jobbigt att veta att jag inte får stanna där. Att jag inte hör hemma där längre. Jag ska vara någon annan stans varje dag, med en annan klass, andra lärare.
Men jag känner mig hemma där, jag vill vara där med min klass, mina lärare.

Men livet går vidare det vet jag. Önska får man göra iallafall.

Det kändes som att tiden hade spolats tillbaka när jag gick vägen till skolan och upp för alla trappor och in på vånigen. Sen snabb spolades det framåt igen.
Jag fick prata med några lärare och sådär. Sen gick jag igen.

DE HADE MÖBLERAT OM MIN BÄNK!!!
JÄVLA UNGAR, DOM SKA FAN HA STRYK!


Hade tänkt ta lite kort, men gjorde inte det för blev stressad av allt som var runt mig just då.
Kan inte förklara ordentligt.

Jag saknar det och jag vill tillbaka nuuuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback