Hur väl känner du din pojkvän?

image91

Vi börjar med en enkel fråga.. Vad heter han?

Simon resten får inte ni veta ;)
När fyller han år?

8 juli
Hur ser han ut? Hårfärg, ögonfärg osv..

Brunt hår och gröna ögon. Snyggast!
Har han färgat håret nån gång?

Nej
Har han klippt sig någon gång?

Ja
Dricker han?

Ja
Vad heter gatan han bor på?

Jag vet men ni får inte veta
Vad har han för mobil?

någon nokia
Vad vill han bli när han blir stor?

Programmerare typ
Vad har han för färg i sitt rum?

Lite orange aktig
Har han någon/några systrar?

Nej
Har han någon/några bröder?

Ja
Vilken mat hatar han?

Pyttipanna och korv
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon?

Spara, köpa massor till datan och slösa
Har han bråkat med nån någon gång?

Ja
Vad brukar han göra på helgerna?

Vara med mig, sina vänner, lana och träna
Vad har han för musiksmak?

Typ läskig musik och techno, rap osv.
Har ni någon låt?

Näej, men vi har låtar som påminner om vissa saker
Hur träffades ni första gången?

När vi började i samma klass.
Vad påminner dig om honom?

Allt. Kan vara någon lite grej till något som har med honom att göra
Vad var det första han sa till dig?

Minns inte det
Vad var det första du sa till honom?

MInns inte det heller
Vart kysstes ni första gången?

På riktigt på tuna park
Vad brukar ni oftast skicka sms om?

Det mesta
Vad kallar du honom?

hahah vad kallar jag honom inte?
Vad kallar han dig?

Samma där
Idrottar han?

Ja
Vad har ni gemensamt?

Jadu, det finns säkert något men inget jag kan komma på nu
Om du skulle ge honom en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?

Jag tror inte att han skulle vilja ha en blomma :(
Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vilka skulle det vara?

Snäll. omtänksam och bäst
Vad är det bästa med honom?

Typ allt. Han får mig att må bra och jag är lycklig med honom. han är snäll och omtänksam.
När blev ni tillsammans?

1 januari 2007
Hur blev ni tillsammans?

Började umgås och på den vägen var det
Och till sist.. Gillar du honom?
JAG ÄLSKAR HONOM!<3


Kommentarer
Postat av: Karina

Vad glad jag blir när jag läser det där, ni verkar så kära! Ta hand om varandra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback