home again

Hann inte vara hemma så länge innan morfar ringde.
Han skulle hämta mormor och frågade om vi ville hänga med.  Jag och mamma alltså.
Så det var bara att klä på sig och åka.
Vi stannade någonstans och åt lunch sen framme i Katrineholm hämtde vi mormor.

Det var jätte roligt att träffa henne igen, och att se hur duktig hon var.
Jag är riktigt riktigt stolt.
Fast jag var lite rädd att hon skulle se sjuk ut eller något och sen att hämta henne på ett sjukhus var ju lite nervöst bara det. Att hälsa på folk på sjukhus är inte något jag tycker om. Men vem gör det?

Vi hämtade henne och sen åkte vi hem. Vi åkte direkt hem till mormor och morfar och då kom min morbror med små ungarna.
Jag var lite barnvakt åt dom så mormor skulle kunna ta det lungt medans alla andra var och handlade.
Vi stannade hela kvällen och åt osv.

Är hemma nu iallafall och skulle träffat Simon ikväll men så blir det inte eftersom att han ville sova hemma och jag orkar inte åka till honom. För jag mår faktiskt inte bra :(
Har kollat lite på lets dance men är inte så insatt så det är inte så roligt.

ha det bra.
Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback