hatade måndag

Igår tog jag det lungt, gick till ica och badade innan Simon kom.
När han hade kommit blev det en vända till upp till ica och sedan tv och mys :)
Sov ganska bra inatt, gick upp med Simon och la mig igen när han hade åkt. Då var det ganska svårt att somna om, men en liten stund sömn lyckades jag med.

Sedan halv 11 gick jag upp och badade klädde på mig och åkte till skolan.
Skulle ha svenska, men så vart det inte. Istället fick vi ha webbdesign, som jag nu efter en lektion har beslutat mig för att hata som pesten.
Min dag blev inte bättre av att några jävla snorungar sitter och skjuter äckliga pappersbollar med sugrör på mig och alla andra i bussen.
Men äntligen är jag hemma och tar det lungt.
Fast bra saker har hänt också, betalade overallen och får den veckan efter lovet :D
Fick reda på resultatet på mitt  matteprov, GODKÄND!

Vecka 10-11 ska vi ha apu också. vettefan hur det kommer bli men.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback