hål i naveln

Gick väl upp runt halv 12 imorse, pratade med mormor osv.
Duschade och gjorde bakad potatis till brunch haha
pratade ännu mer med mormor, packade osv.
Sedan pallrade jag mig till bussen.
Väl på stan mötte jag mamma och min ena lilla syster, som berättade att min andra lilla syster hade nästan satsat pengar på att jag skulle banga ur!
Men tji fick hon.
Köpte en tröja på cubus för 50 kronor sedan gick vi till laboro :)
nervositeten steg.

Tjejen som skulle ta hålet var jätte trevlig.
Det gick sakta men ändå snabbt.
Svin ont gjorde det, men jag överlevde.
Det är jätte fint och jag är stolt över mig själv.

Nu är jag hos simon och om några timmar åker jag till mormor, skriver mer då.
pusss
Lägger in ett kort senare eller imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback