gårdagen

Åkte till Simon, väntade i Hällby på att hans pappa skulle komma och hämta oss. När han kom åkte vi och köpte American Pizza och hyrde film, samt köpte massor med godis.
Klockan var en bit efter nio när vi hade kommit hem och börjat äta.

Alla ville se Titanic förutom Simon.
Den filmen är verkligen en av mina favorit filmer, så ni kan förvänta er några inlägg om den haha..
Det enda som förstörde igår var att jävla tv3 ska ha reklam varje kvart.
När filmen var slut och jag hade hållt det mesta av mina tårar inne skulle Simon kolla på sin film. Så jag satt uppe med honom, fast jag somnade.
Och när den filmen (som handlade om drakar) slut så flyttade jag mig från soffan till sängen och sov vidare.

Idag har vi inte gjort så mycket. Vaknade 10 i 12 och gick upp efter en stund.
Till frukost åt jag pizza och så kollade vi på Robin Hood.
Sen ville jag hem och dom andra till Coop, så tog bussen och gick därifrån.

Nu ligger jag i min säng, ska äta om en stund sen ringa Simon tror jag. eller något sånt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback