fredag

Hemma tidigt, kroppen vill inte samarbeta med mig idag. magen gör ont, rösten försvinner då och då osv, listan kan bli ganska lång.
På företagsekonomin kollade jag mina aktier, jag har gått med vinst. Tror jag iallafall är inte så värst hajj på det där.
På rasten gick jag och beställde overallen, tog S nu men ska fundera och bestämmer jag mig för M så kan jag alltid ändra. Men undra om man kan ta S på byxor och M på tröja? Det ska jag fråga på måndag.
Sedan gick jag och Louise till H&M och jag köpte min väska sen åkte jag hem.

Nu ligger jag här, kanske ska kolla cashmere mafia eller något.
Kanske göra lite te eller något.

Ska nog ringa Simon om en stund också, på hans lunch.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ha en trevlig helg och krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback