buzz & tacos

Hann inte skriva mer innan jag åkte.
Såklart glömde jag tiden och badade alldeles för sent så fick stressa som en röv för att hinna.
Mötte Simon på stan iallafall och gick och lämnade tillbaka min väska, fick ett tillgodo kvitto så nu ska jag köpa något nytt för de pengarna :)
Sedan begav vi oss mot Lily. Vi kom dit först av alla.
Vi spelade buzz, sen gick vi och handlade till Tacos. När vi kom tillbaka lagade vi maten eftersom att klockan redan var efter 5-6.
Sedan spelade vi lite till och vid halv 9 hämtade Simons pappa oss.
Åkte hem till mig packade ner allt jag skulle ha och nu är jag hos Simon.

Imorgon ska jag till stan med mormor sedan sova hos henne.
Kanske blir fler inlägg ikväll för Simon spelar giutar hero med André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback