APU

Sitter här i min säng. Har legat här hela dagen sedan jag kom hem. Gick hem tidigare vid 1.
Kändes lite dåligt men vad ska jag göra spy i skolan?
Tur är att jag inte har spytt än utan bara mår illa, har lite feber, ont i magen osv.
Ska försöka gå till skolan imorgon iallafall.

Jag har APU v.10-11 men har inte ens letat efter apu plats ännu.
Jag kan vara kvar i skolan och lyssna på föreläsningar osv.
Vet inte riktigt hur jag ska göra, måste ju fixa den här veckan.
Problemet är mest; hur ska jag orka vara på en arbetsplats när jag inte mår tillräckligt bra för att vara i skolan.

Vi får väl se hur det blir.
Nu lyssnar jag på The voice som vanligt iallafall. Väntar på att Simon ska sluta sin träning och komma hem så jag kan ringa honom :)
Ska nog ta febern också och se om det har gått ner eller upp.

Kommentarer
Postat av: silvia ^

Okej :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback