uf vecka

Alla lektioner är inställda den här veckan, istället är det UF.
Det är faktiskt väldigt bra. Vi har ett eget grupprum där vi har det riktigt trevligt. Vi har hunnit med väldigt mycket vettiga saker också.
Fixat lite säljmanus, broschyrer, sponsring och även pratat inför niorna som är på besök. Kan väl säga att jag är riktigt trött på lärarnas presentation.
Idag har jag iallafall varit och hämtat färgen och plywood-skivorna som vi ska ha till montern. Även om det vart en hel del krångel med plywood-skivorna. men nu är det ordnat.
Imorgon blir det målning.
Men nu ska jag titta på o.c
Bara så ni vet så har jag ingen större blogglust just nu, men skriver när jag har lust.
Pusss

Kommentarer
Postat av: P A U L I N

svar: var nåt CSN erbjudande tror jag :P jo, det var det nog. får jämt såna erbjudanden. bra erbjudandet dessutom! får inte du dom?

Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig helg! :)

2008-12-06 @ 14:24:27
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback