makeup store!

I lördags hämtade S pappa oss rätt sent hemifrån mig. Tittade klart på sagan om ringen där innan jag la mig och sov, ända tills klockan 12 då Silvia ringde och väckte mig. Hade säkert sovit längre om hon inte ringde.
Igår åt vi lunch med S farmor, pappa, bror. Sen fick jag skjuts till stan där jag skulle bli sminkad på make up store.
Det blev riktigt bra. Fick inte så mycket saker med mig hem. Lösögonfransar, foundation, foundation pensel, eyedust.
Men har ju ytterligare ett present kort så bokade in sminkning på min födelsedag.
Kvällen spenderades med S framför tvn, det var sagan om de två tornen. Så jag offrade mig att se den.

Idag har jag städat hela dagen ungefär. Riktigt fint i mitt rum nu.
Känns skönt att ha det gjort.
Våra nyårsplaner blev lite kraschade idag också, det får S ordna snarast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback