lucia

eller det är ju inte lucia längre om man tittar på klockan, men jag är fortfarande vaken så för mig är det fortfarande lördag.

Sov ju hos S inatt i årby. Kim och rebecca var också där. Vi tittade på idol och hade det jätte trevligt, efter idol var det film. En prins i New york. Oldie but goodie.
La oss efter det. vaknade as tidigt, delvis för att vi inte har några persienner och delvis för att katten höll på och bråkade.
Strax efter 10 hämtade mamma och pappa mig så åkte vi till min morbror och hans familj. Mina kusiner ville ha lucia tåg för oss och så fikade vi efter.
Senare på kvällen åkte jag ner på stan och mötte Silvia för att köpa mat, godis och sådär. Åkte hem och åt sen spelade vi buzz med jenny. Gick ut med hundarna.
Silvia var tvungen att åka hem sen så vi gick och mötte S och lämnade silvia.
Nu har vi tittat på love guru och ska snart sova. Malte är as trött han har tillochmed bäddat upp sängen själv. sötaste!

Förresten tyckte ni att det var rätt idol som vann?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback