kalas

Gårdagen var riktigt trevlig.
Dagen började med en rejäl sov morgon. Fortsatte dagen med att sega runt i pyjamas. Vid 3 började jag göra mig iordning för att åka på kalas hos S faster för att fira hans kusin som fyllde förra helgen(?)
Det blev lasagne och massvis med fika.
Det var verkligen trevligt. Fick träffa S kusins lilla dotter, som jag inte har träffat sen hon låg i magen. Åh, så söt hon var. Så nu har jag bestämt att vi måste träffa dom lite oftare. Nästa gång blir väl i jul antar jag.
Vid halv 9 åkte vi hem och tittade på sanningen ögonblick och lite av mitt stora feta grekiska bröllop i sängen.
Natten var inte så trevlig som dagen och kvällen, jag drömde mardrömmar :(
Klockan 9 var det dags att gå upp och pallra sig in till stan. S skulle till skolan och jag hem ett tag,
Väl hemma var det dags att gå ut med hundarna och göra mig iordning.
Skoldagen var AS seg.
Skolan slutar imorgon, och på torsdag ska jag tillbaka och göra ett matte prov. Sen är det jullov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback