God Jul

Håller på att göra mig i ordning just nu.
Väntar även på mat. Sedan är det kalle och efter det ska vi iväg och fira med släkten.

Blev väckt 10 i 8 imorse, de små odjuren ville öppna julklappar.
Eftersom jag har fått ludde så var det min julklapp från mamma och pappa. Mamma tänkte slå in honom först men det skulle ludde inte ha gillat.
Fick även pengar av farmor och farfar fast dom blev en chris brown biljett.
Så imorse öppnade jag julklappar från mina syskon, ett par trosor, ansiktsmasker och ett par mys strumpor.

Efter julfirandet sover jag hos S och firar en liten jul med honom.

Så jag önskar er en riktigt god jul!


Kommentarer
Postat av: Sabine

söt vovve :)

Postat av: Anonym

Hoppas du haft en bra julafton! :)

2008-12-25 @ 00:10:48
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback