framtiden

S och jag har planerat våran framtid nu ikväll. Eller det var mest jag som kom med planerna men han höll med så vi har planerat.

Det började med att jag åt ben & jerry glass (yummie) och sa att när jag blir stor och är rik och bor i new york så ska det alltid finnas hemma i frysen.
Och sen fortsatte det...
Jag ska vara event/fest planerare eller ha en PR-byrå och gå överallt och på så sätt blir jag aldrig tjock. S däremot ska äga ett företag som gör spel. Han kontor ska ligga mitt på manhattan och jag ska sprina förbi där varje dag, med lunch eller något annat. Sen vidare mot nästa möte eller vad jag nu ska göra.
Vi ska bo i en stor lägenhet och ha ludde och en katt. Och bara ha det underbart.

Åh jag längtar. Så nu vill jag sova och vakna upp då det är dags för den tiden.
Jag har för övrigt en plan för mitt företag det ska startas redan nästa år.


Kommentarer
Postat av: silvia :)

typ det gulligaste! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback