dan före dan

Igår var det lite julklapps shopping på dagen och på kvällen var det fest!
Det var inte så super lyckat kan jag väl inte påstå, men det var inte tråkigt heller.
S och jag möttes på stan och tog bussen tillsammans till oscar. Jonathan var redan där. Sen kom Silvia. Pratade, killarna spelade lite tv-spel, drack lite. Sen kom en kille som heter pontus och sedan kom 2 till. Blev kong-battle som dom kallade det och sedan vid kvart i 12 eller något fick vi skjuts hem av jonathans pappa.
Idag sov och myste vi länge. Och sen åkte vi till tuna, och s åkte hem. Nu är alla julklappar äntligen klara. Köpte även en julklapp till mig själv men den blev självklart fel! köpte en mascara, skulle ha svart men köpte brun så hoppas att den går att byta.
Ska bara ta det lungt ikväll

Ingen julkänsla har infunnits sig hos mig. julgranen är uppe, och pyntad. Alla julklappar ligger under.
Men jag vill inte ens fira jul.

God jul på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback