and the award for the badest blogger goes to.....

EMMA FREDRIKSSON!

Jag ber om ursäkt för den sämsta uppdateringen, om ni har saknat mig.
Iallafall så är jag lite små sjuk och sådär så har varit hemma i från skolan både i fredags och idag. Men idag har jag också pallrat mig till rusta och köpt vajer så att vi kan skicka ut beställningarna på bag in bags nu till jul.

I helgen var vi ensamma med pappa hemma. jag och evelina. Mamma och elli var i göteborg.
Det var lungt, men bråken hängde i luften. På lördagen sov jag hos S och där var det ett jävla liv på natten. Någon full idiot höll på att krossade rutor och en massa annat. Så vid halv 3 kom polisen och de kom tillbaka vid 5 igen och hämtade honom.

Det är sista veckan i skolan nu, vi går bara några dagar nästa vecka. Hur underbart är inte det?
Jag tycker att det är hur bra som helst. Och jag har nog inget kvar att göra heller, vad jag vet. Förutom att fixa det sista på hemsidan och göra ett matte prov.
Matte provet ser jag inte fram emot alls för jag förstår verkligen nada.

Ikväll ska jag sova hos S, det blir pb och mys.


Kommentarer
Postat av: silvia :)

haha, älska rubriken! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback