torsdag

Mötte Paulin och Silvia utanför waynes. Vi bestämde oss för att gå till Flaneur och kolla om Lily kunde fika med oss eller om hon var upptagen.
Resturangen var hur fin som helst. Och nu har dom ett cafe, men god mjukglass och frallor och massor av annat gott.
Det slutade med att vi stannade i resturangen och fikade där och satt och prata i några timmar.
Sen skulle dom andra gå på stan men då tog jag bussen till S.
Hos S tog vi det lungt, gick till konsum, tittade på tv och myste.
Hade sjukt ont i magen hela dagen igår så ta det lungt var det enda jag orkade med.

Idag är det dag 1 på å-festen och jag vet inte vad kvällen kommer att bjuda på, jag har nämligen lämnat över planerna till S och adam. Vad dom hittar på det får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback