slut på å-fest

Tog bussen till stan halv 10. Mötte S och sebbe och sen gick vi och mötte Silvia och hanna. Vidare mot alla små godis stånd för att köpa godis.
Sen började vi gå bort mot strömsholmen. Vid badhuset träffade vi André och Jeppe och sen kom Kenny!
Åh, vi kramades länge och pratade. Riktigt kul att träffa honom. Jag saknar honom riktigt mycket.
Gick ett varv på tivolit, men det var så mycket folk att jag får panik. Ställde oss bakom allt vid ån och väntade på fyrverkerierna. Som var väldigt försenat.
Sen vandrade vi mot tunavallen för att Sebbe skulle till sin mamma och jag och S skulle ta bussen hem.
Gick till statoil och köpte cola och djungelvrål.
Åkte hem och myste.

Idag sov vi till halv 1!
Gick upp och ringde morfar så hämtade han mig efter en stund. Var hemma hos mormor och morfar och lekte med greta och ingrig sen fick jag skjuts hem igen.
Blir väl att åka tillbaka till S senare, det är ju sista natten vi kan sova tillsammans innan skolan börjar.
Skola på tisdag alltså, It doesn't feel good.

Kommentarer
Postat av: Sabine

skicka ett mail


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback