skoldag nr.2

Nu är jag hemma och har startat om datorn 2 gånger, men nu funkar den!

Igår hämtade S mig och så åkte vi till mårten och åt världens största kräftor!
Mums säger jag bara.
Sen åkte vi hem till honom och sov där.
Idag började jag skolan 10, skönt med sovmorgon men jag gick ändå upp med S halv 8.
Sen åkte han till skolan och jag gjorde mig iordning osv innan jag tog bussen till skolan.
Väldigt seg skoldag måste jag säga.
Vi har planerat, planerat, planerat. Inför fredag då det är aktivitets dag och inför hajken.
Det har också varit mentorssamtal, och det gick hur bra som helst. Jag gillar min nya mentor.
Vi provade också kläder. Nya JB overaller, även fast de ser likadana ut fast med nytt tryck typ.

Ska ta det lungt nu, känner mig inte alls pigg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback