onsdag

S hade migrän igår och som tur var ingen magsjuka.
När han hade duschat så kände han sig mycket piggare så då la vi oss och myste lite och käkade varsin billys.
Sen pratade jag med Silvia ganska länge innan jag satte igång med kvällsmaten, spaghetti och köttfärssås.
Det vart gott. Jag är ju inte världens bästa kock.
Sen slog det bara till i magen som det brukar göra och jag låg nerbäddad i soffan resten av kvällen med smärtor i magen.
Just det angående magen, operations planerarern ringde mig i måndags och berättade att jag ska opereras i katrineholm istället för eskilstuna.

La oss och tittade på sex and the city sen sommnade jag på momangen.
Idag mår jag inge vidare. ont i magen, täppt i näsan och i halsen och fryser som ett as.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback