inbrottstjuv?

Dagen igår var riktigt trevlig.
Alla tre, jag, S och adam tog bussen till stan. Började med att gå i affärer. Och hungern växte hos mig och S. Tillslut bestämde vi oss för att äta på Ming.
Det var roligt och såklart gott.
Sen gick vi till cubus och provade säkert 15 plagg och bestämde mig sedan för att köpa en kofta för 100kronor, jätte mysig.
Då kunde vi åka hem, mina pengar var ändå slut och killarna var som tre åringar och tyckte inte att stan var rolig.
Alla tre gick hem till S. Jag la mig i soffan och killarna satt vid datorn.
Sen åt vi och S bror kom så jag umgicks med honom tills han somnade, så rolig var jag haha.
När adam hade gått hem var det nästan dags för sex and the city.

Idag har det mest varit mys.
Åt pannkakor innan S skjutsade hem mig också.
När jag kom hem var ingen hemma och nyckeln låg inte där den skulle. Så först tänkte jag sätta mig utanför och vänta. Sen fick jag en snilleblixt när jag såg att köksfönstret var öppet. Jag klättrade in där!
Så nu tänkte jag att jag ska hoppa i ett bad och fräscha till mig lite.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback