första dagen!

Det gick bra.
Vi går nu på våning 1 i ett nyss klassrum. Känns lite annorlunda.
Min nya mentor verkar okej, dom andra nya lärarna har jag inte träffat än.
Det var mest information idag, scheman, busskort, jb-häften osv.
Mitt schema ser bra ut så jag är nöjd.
Dessutom fick vi sovmorgon hela den här veckan.
Vi var bara där i kanske 1 timma innan vi fick sluta.

På fredag är det nollning för ettorna tror att jag skippar det. Utifall jag kommer behöva leka en massa lekar osv, magen gillar det inte.
Nästa vecka är det hajk tors&fre men det ska jag inte åka på. Ni förstår ju varför..

Mitt schema;

Mån; 8.50-12.25
Tis; 08.30-15.15
Ons; 08.30-15.15
Tor; 08.30-15.15
Fre; 08.30-11.30

Ikväll kanske jag sover hos S, börjar 10 imorgon så det kan vara mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback