bad blogger

dålig updatering, jag vet! Skäll på mig jag förtjänar det!

Får väl fortsätta från där jag slutade!
Torsdag; Det åskade och regnade väldigt mycket underkvällen så internet, telefon och tv dog hos S. Trevligt va? Så vi fick titta på film, wanted. Men jag somnade så jag vet inte hur den slutade. Så får titta klart på den en annan dag för den verkade bra.
På natten hade jag även roat mig med att sparka på S och tagit upp massor med plats i sängen och allt täcke. haha!
Där fick han för att han inte gav mig banana split!

Fredag; Cyklade hem från S. Duktig som jag är. Sen åkte jag med mamma och pappa till maxi och handlade inför kvällen. Grillning med frank och jessica och några till. Sen hem och gjorde mig iordning tror jag. Sen satte det igång att åska igen.  
S kom fram oskadd iallafall.
Kvällen var trevlig, det var god mat, roligt folk och lite dricka på det.
Sen sov jag gott hela natten, bortsett från några mardrömmar.

Idag har jag bara legat i soffan och moffat chips och dipp och tittat på oth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback