å-festen

Gårdagen blev väl inte så lyckad.
Bella och jag tog bussen med nattis och sandra till stan. Där mötte bella och jag S och vi gick en liten sväng innan bella hittade sina vänner.
S och jag vandrade vidare. Ringde Sebbe och jag bytte skor, klackarna gjorde så fasansfullt ont. Sen kom Lily och vi väntade på sebbe som aldrig kom. Tillslut tröttnade vi och gick där ifrån.
Mötte lite andra vänner som vi stog och pratade med ganska länge. Lily lämnade oss och kom tillbaka med Silvia och dom efter en stund. Sen träffade vi herr sebbe, han fick en liten utskällning av mig av S fick han the silent treatment.
Kvart över 11 tog vi bussen hem, jag hade kunnat stanna längre men S var på dåligt humör så det var bäst att åka hem.

Ikväll åker vi ner igen, ska se fyrverkerierna.
Sen vet jag inte om kvällen kommer bjuda på något mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback