tjäna pengar

Har suttit ute ett tag till med mamma och grannarna.
Det är när vi här på kvartsgången börjar fika ute som det är vår. Och som jag har skrivit förut har sommar och vår här sina fördelar och nackdelar. Anyways...
Morfar ringde och frågade om jag ville tjäna pengar. Det är inte ofta jag tackar nej till det.
Jag ska rensa rabatter imorgon.  Inte roligt alls men jag får 500 kronor för det och det tar inte så fasligt lång tid. Och är det fint väder ute så kan jag sola påköpet.
Jag tjänar pengar och får sol, mormor får sina rabatter rensade. Win win :)

Ikväll ska jag nog bara vara hemma. Bestämde med S att vi skulle ses imorgon istället för ikväll.
Lite tomt att inte träffas men kan vara skönt också.
Jag behöver egen tid, har saker jag behöver tänka igenom. Även om jag inte kan lösa det på en kväll så är det alltid en början.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback