tisdag

Jag har spenderat min dag på sjukhuset..
Nu undrar ni säkert varför och det ska jag berätta för er..

Sedan i slutet av förra veckan har jag haft ont i halsen och igår då blev det mycket värre och jag fick feber.
Inatt har jag haft jätte hög feber och knappt sovit. Dessutom har jag väldigt ont i nacke, huvud och rygg.
Så idag fick pappa komma hem från jobbet och åka till sjukan med mig.
Eftersom jag hade så ont i huvud, nacke och rygg så misstänkte de hjärnhinneinflammation och blev därför skickad till akuten och därifrån upp till barn.
Som tur var gick allting ganska fort uppe på barn. Och det visade sig att jag har ett virus i halsen. Och att nack, rygg och huvud smärtorna beror på min höga feber.
Det enda jag kan göra är att äta smärtstillande och halstabletter och dricka så mycket jag kan. Även försöka äta glass osv.
Problemet är att jag knappt kan svälja. Men jag får göra mitt bästa.
Så det blir ingen skola för mig på ett par dagar, säkert inte på hela veckan.
Och jag hoppas verkligen att jag är bättre tills fredag så att jag kan åka till Ullared. Och så att jag kan träffa S.
När vi kom hem tog jag ipren och gick och la mig. Jag lyckades faktiskt sova i ungefär 1 timma.
Nu har febern gått ner tack vare iprenen och jag känner mig lite piggare så tänkte blogga snabbt.

Kanske bloggar mer under kvällen men det beror på.

Kommentarer
Postat av: silvia ^^

Usch:( krya på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback