tisdag

Var inte hemma så länge igår utan blev ett snabbis bad och sedan åkte jag till S.
Mysigt var det hos honom iallafall. Det är det alltid.

Idag när jag tog bussen till skolan så var det två alkisar som började prata med mig.
Jätte äckliga. den ena hade kissat på sig och det såg ut som att han hade en insekt i näsan.
Och prata kunde de inte heller, jag hörde knappt ett ord av vad de sa.
I skolan åt vi frukost och sen tipspromenad. Vi gick fan en mil eller nått.
Från jb till värmeverket, till munktell och igenom stadparken till gamla stan och tillbaka till Jb.
Två föreläsningar fick lyssna på idag också. Den ena var om kost och den andra om folkhälsa.
Gick hem efter det. Hoppade av mig ica och köpte en pasta påse och godis :D

Simon kommer nog hit senare ikväll då ska vi baka kladdkaka :D
För imorgon är det inte skola för miiiig :D

En bild på Olle från igår, inte så bra tyvärr :(
image97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback