söndag

Tyvärr har jag inte skrivit på ett par dagar.
I fredags åkte jag till ullared och kom hem igår. Igår fyllde min mamma år så vi har haft gäster och dessutom har jag blivit sämre. Har åkt på en ögon inflammation också.
Men vi tar allt från början ;)

Fredag;
Gick till dagis och var där en stund innan vi åkte till ullared. Lång bilresa men det gick ganska snabbt ändå.
Väl framme hade vi några timmar på oss innan det stängde så vi shoppade och åt och sedan åkte vi dit vi skulle sova.
Riktigt läskig väg dit.

Lördag;
Upp klockan 6 och jag hade kanske bara sovit 1 timma under natten var väldigt trött. Men det var bara att köra på iallafall. Köade en liten stund utanför innan de öppnade och vi var klara redan vid 10 och så kollade vi runt lite i de andra affärerna som finns utanför. Sen bar det av hemmåt. Mycket segare bilresa den här gången :(
Köpte inte så mycket iallafall. lite myskläder osv.

Söndag;
Mammas födelsedag. Så vi firade henne trots att jag inte mådde bra men det gick okej ändå.
Sov en lång stund på kvällen och kollade sen på sanningens ögonblick.

Idag;
Har haft utveckligssamtal och det gick väldigt bra faktiskt.
Nu ska jag gå ut och sätta mig en stund.
pussss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback