söndag

Grattis Gretis 3 år! <3

Går dagen var väl inget speciellt. Vart film med S pappa istället och sen la jag mig. S kom och la sig efter ett tag och hade med sig hunden. Bajs hunden sov under vårat täcke och slickade mig på benen hela natten. Alltså jag ville strypa den. Varje gång jag flyttade på den kom den tillbaka. Hade skällt på S inatt för det också haha.

Idag var vädret helt underbart. Stålande sol och sommar värme typ.
Så vi har varit ute på baksidan väldigt mycket.
Vid 3 hämtade mamma, pappa, eve och elli mig och så åkte vi till min morbror och kusinerna. Gretis fyller idag. Moffade tårta och kakor. Mår väldigt illa nu. Men det kan bero på att jag inte ätit någon mat på hela dagen heller.
Jag fick också present, alla tjejer fick det, av mormor. Det var smycken efter Margit. Jätte fina :)

Nu ska jag gå ut och sätta mig pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback