söndag

käkade här hemma och sen badade och jag gjorde mig lite snygg.
Använde saltvatten sprayen jag köpte igår, och vilket resultat det blev.
Jag fick volym och det såg sådär jätte snyggt ut. Och det bästa av allt, det är inte så fett idag!

Iallafall så tog jag bussen vid halv 8 hem till S.
Vi gjorde inget specc på kvällen, tog bussen till hans pappa och gick ut med hunden och sen kollade vi typ på family guy resten av kvällen.
Jag la mig tidigt, dödstrött.
S väckte mig lite när han kom och la sig men annars sov jag väldigt bra hela natten.
Idag kom s pappas tjejs pappa och hälsade på. Och jag åkte hem ganska tidigt. Det är inte så roligt att sitta och glo när S sitter och snackar med mike.

Ska inte göra något ikväll. Blir ju en tidig morgon imorgon börjar skolan 9.
I vanliga fall börjar jag 10 i 12.
Hungrig som en ko nu så hoppas maten är klar snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback