lovely little pills

Klockan 6 bar det av till doktoren.
Trots att dom stack mig i fingret, grötade runt i halsen på mig 3 gånger, kollade i halsen 3 gånger och kollade mig i öronen så tycker jag nog att det var ett ganska bra doktors besök.
Doktorn var fasansfullt rolig och sköterskan trevlig. Men det bästa utav allt jag fick penicilin.
De vet inte om det är ett virus eller om det är halsfluss. Det får vi se på måndag, för de gjorde en odling.
Men jag fick pencilin för att lugna mig lite. Väldigt bra doktor måste jag säga.
Men har inte tabletterna hjälpt tills måndag så ska jag sluta med dem för då är det ett virus.

Men gudars vad jag hoppas att det hjälper alltså för jag orkar inte ha så här ont.

Jag saknar min älskling jätte mycket :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback