lördag

S kom hit iallafall igår kväll.
Jag vaknade tidigt imorse, och inte så himla länge där efter drog jag upp älskling ur sängen.
Vi skulle till tuna idag!
Köpa jackan och kolla runt lite.
Strax efter 11 var vi på tuna park.
Gick ett varv där och köpte jackan. Sen skulle vi ta bussen in till stan. Men vi bestämde oss för att gå till stan istället, det var ju väldigt fint väder.
Gick till makedonkan och fikade lite och sedan köpte jag saltvattenspray.
S skulle på träning så det var dags för honom att pysa dit. Då gick jag och träffade Silvia istället sedan tog jag bussen hem.
Nu är jag hemma och tar det lungt. senare blir det att åka till S :) myyyys, kanske en sväng på fest om vi känner för det.

Jag och S firar också 15 månader tillsammans idag<3
åh, i love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback