its my birthday

Idag fyller jag år!
Men ska skriva om gårdagen först :)

Torsdag;
Var i skolan och dagen började med redovisning, men det visste ni nog redan.
Nästa lektion var webbdesign och vi började med photoshop :) det var ganska krångligt, men blir nog lättare när man lär sig.
Gjorde inget prov.
Efter skolan mötte jag Elin och fikade med henne. Jätte mysigt.
Hann inte sitta vid datorn någonting igår nästan. För när jag kom hem pratade jag med mamma och sådär sen åkte vi och köpte mat och hämtade S.
Och så fort han kommer så invaderar han datorn direkt.

Fredag;
Min födelsedag!
Stannade hemma idag kändes onödigt att gå på en lektion och inte ha något att göra.
Blev väckt av det första grattis smset 07.15 det var av Sandra, sen har dom fortsatt trilla in. Paulin, Silvia, Bella, Mamma, Pappa väckte mig innan han åkte till jobbet. Fast S var den allra första som sa grattis haha.
Familjen sjöng inte för mig idag för jag ville hellre sova.
När S hade åkt till skolan började jag städa lite här hemma och sådär. Ser väl ganska bra ut :)
Måste ta mig upp till ica och köpa dricka och lite sådär också.
Vid 4 kommer gästerna :D

Skriver mer ikväll eller under dagen
Puss på er<33

Kommentarer
Postat av: P A U L I N

GRATTIS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback