fyfan!

- Det är min skyldighet som försvarare att gå in och ge honom allt stöd. Anders Eklund är en av de mest hatade och avskydda människorna i landet för ögonblicket, men samhället betalar mig för att försvara honom.

Så säger han som ska försvara Englas mördare. Jag tror inte att någon som är normal i huvudet vill betala för att det svinet ska få någon som försvarar honom, som kanske kan ge honom ett mindre straff.
I mina ögon har inte han någon rätt att leva. Han ska dö på det mest plågsamma sätt, han ska torteras.
Jag känner ett sånt enormt hat emot honom.
Och jag tycker inte att det är rättvist att han ska ha någon som försvarar honom. Vad ska hans försvar vara? Jag kan inte hitta en enda anledning till varför han kunde döda Engla.

Usch lika bra att jag lägger ner här.

Kommentarer
Postat av: silvia ^

Ja, lr hur. Jag håller med. Jag är ju typ emot dödsstraff i vanliga fall men när man får höra om sånt här vill man ju bara dampa loss. jävla äckel psyko.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback