alltså hallå?!

Måste säga att jag är ganska irriterad just nu..
La just på telefonen med min käre pojkvän, som jag just nu inte håller så värst kär.
Han orkade inte prata eftersom han har fått lite ont i halsen (vi pratade ca.4 minuter). HELLO?! är det han eller jag som ligger hemma och dör av smärtor och feber?!
Och så ska han såklart försöka skylla hans halsont på mig, det behöver verkligen inte vara jag som har smittat honom.jag tror knappast att det är det.
Jag tycker fan inte synd om honom, det är synd om honom om han mår som jag gör. Men det är nog ännu mer synd om mig då eftersom jag kommer att få höra hans eviga gnäll. Jag har faktiskt inte gnällt mycket alls under dessa helvetes dagar.
Men innerst inne så diggar jag väl han iallafall, men inte för stunden. Try again tomorrow.

Nu är det dags för sista alvedonen och halstabletten sen dags att försöka sova.
puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback