9 dagar

Igår hette inlägget söndag fast det skulle vara måndag.
Virrig som jag är så skrev jag fel. Men ni förstod nog det.

Är lite piggare idag så imorgon ska jag nog orka göra lite saker iallafall :D
Idag är det faktiskt 9 dagar sen jag träffade S sist, därav rubriken.
Och idag ska han komma hit och sova. Jag saknar typ ihjäl mig efter honom.
Så idag blir det mys i massor!

Finns inte så mycket att säga om idag. Händer ju inte så mycket när man är sjuk.
Fast har faktiskt kollat på nya gossip girl och one tree hill idag! ojojoj så bra!
Men vi hörs väl imorgon.
Och jag hoppas att jag snart är igång med bloggandet igen, har bloggtorka just nu.


Kommentarer
Postat av: silvia ^

Hej! :) Skönt att du börjar må lite bättre nu. Vi får höras i veckan tycker jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback