1 april

Kan väl börja med att säga att jag har varit riktigt irriterad på den här flytten blogg.se
har gjort nu under helgen. Och nu är den inte ens flyttad?
Så nu får jag ta igen allt jag har missat att skriva om.


Söndag;
Vaknade upp brevid älskling <3
Gick upp och sådär. Åt en riktigt nyttig frukost, typ inte.
Åkte till stan vid 2 och mötte S mamma, hennes kille och hans barn. Vi skulle äta på ming.
Gott som sjutton vare! Kyckling med cashewnötter, och glass!
Tog bussen hem efter maten och gjorde inte så mycket. Gav pluggandet ett försök, utan
någon lycka.
Senare på kvällen kom S igen.


Måndag;

Dags att börja skolan igen. Att gå upp på morgonen var hemskt. Ville inte för allt
i världen gå upp, men S tvingade mig mer eller mindre. Vi tog bussen tillsammans till stan,
gick till flaneur och han åt lunch. Sen var det dags för mig att bege mig mot skolan.
Svenska stog på schemat, men så var det inte. Vi fick ha Jani i företagande istället.
Vi spelade något spel och det gick inte så bra för oss. tre hundra tusen plus första året,
andra året gick vi 13 miljoner minus hahha
Hem efter skolan och har bara legat och inte alls mått bra.


Tisdag;

Första april idag, har inte blivit lurad än har ni?
Gick upp när alarmet ringde, men mådde inte bra alls så det blev att stanna hemma idag.
Somnade om efter ett tag och sov tills S ringde och väckte mig.
Ska väl gå upp snart och göra nudlar eller något annat ätbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback