söndag och ny vecka

paulina var här en sväng i lördags. så skönt att prata med henne, det saknar jag verkligen.
annars tog jag det bara lungt efter hon hade åkt hem.
på söndagen vaknade jag 8 och trodde det var skola och fick panik men insåg att det var söndag. tur det!
så jag somnade om. 11 väckte elli mig och frågade om jag skulle med till mormor och morfar. helst ville jag sova men jag följde med ändå. länge sen jag var där och nu när jag är så här sjuk så har dom varit jätte bra.
åkte dit fikade och sådär. fick en jätte bra juice av mormor som jag dricker lite av varje dag.
när jag kom hem badade jag sen åkte jag till simon<3
kom dit så var andré och jocke där också, dom hade lanat. dom åkte hem efter ett tag och simon ringde sin far för han skulle dit. sen hämtade han oss efter ett tag. vi var tvugna att ta med katten eftersom simon ska bo där hela veckan. men hans pappa har en hund. och katten hatar hundar. katten gav hunden stryk.
iallafall skulle jag åkt hem på kvällen. men blev inte så. det regnade och jag glömde tiden och så. så jag sov där istället. mysmysmys
vi åt pizza, moffade godis och kollade film och sen idol :)
det värsta var imorse, han hade sovmorgon så var tvungen att åka ifrån. uuusch jag ville ligga kvar hela dagen. men jag gick upp iallafall och pallrade my ass till skolan. såg ut som en stor mupp men ooorka bry sig.
jag har pratat med min mentor idag, skönt att hon förstog och sa att jag skulle verkligen sätta hälsan i första rummet.
annars har det varit helt okej i skolan, varit med thea och lisa. jätte mysiga tjejer.
sen efter skolan mötte jag simon så gick vi till frisören han skulle klippa sig min sötnos<3
sen hem måste plugga lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback