rörigt inlägg!

Lördag;
jagåkte hem tidigt från simon. kom hem och satte på datan, gissa vad?!
den funkade inte.. pappa försökte fixa, men utan att lyckas.
hans kompis skulle komma imorgon (söndag) och fixa det.
om inte det funkade skulle vi formatera om hårddisken och då skulle allt försvinna.
och gud så jag grät när pappa sa det. liksom alla mina bilder, min musik. inte ens hälften av alla bilder går att få tillbaka. nog om det.
jag började läsa en bok; Det ska bli ett sant nöje att döda dig.
sen ringde simon och sa att jag kunde komma så tog bussen till honom.
båda ville verkligen göra något. så sa tony att vi skulle komma till honom. men simon ville inte ta bussen och har ingen extra hjälm till moppen. så det sket sig. istället kollade vi på film. jag fick avstå från fotbollen.
och så somnade jag. han väckte mig och vi gick och sov.
Söndag;
vaknade jätte tidigt, eller som vanligt blev väckte. vi satt vid datan och kollade på film. sen åkte dom andra till västerås, så vi blev tvugna att gå ut med hunden. så det gjorde vi. sen in kolla på idol repriser och äta tårta :D
sen åkte jag hem läste ut min bok.
boken var verkligen sjukt bra. LÄS DEN!
Måndag;

gick till skolan hade morgonmöte och företagsekonomi. efter det har jag håltimma. helt plötsligt kommer bella och ber mig följa med till vårdcentralen och det kunde jag ju, hennes lektion började samtidigt som min så det blev ju bra tänkte vi. när vi kom fram fick vi vänta i en halv timma, så lektionen skulle vi ju missa. kom in till doktorn och då blir vi skickade till röntgen, på sjukhuset! så vi åkte tillbaka till skolan och sjukanmälde oss, ville ju inte ha frånvaro. sen bussen till sjukhuset. efter röntgen köpte vi mackor sen fick vi åka hem.
kom hem och så var marija har. skulle kolla hur det går med hunden. det bestämdes iallafall att han ska stanna ett tag till sen hem igen för att se hur det känns för henne.
imorgon blir en sjukt kort dag. och får provsvaren från läkaren också.

får se om jag kanske skriver mer sen.
puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback