mormors födelsedag<3

Grattis Mormor♥
jag hoppas att du har haft världens bästa födelsedag!
jag älskar dig!

åkte till mormor, kom dit ungefär kvart i 2. det kom inga gäster förrns efter 3. låg och vilade lite och sådär.
sen kom lite folk fikade och sådär.
senare kom ännu fler, då blev det lite mat.
jag mådde bara sämre och sämre. tillslut gick jag upp och la mig.
pappa kom upp och frågade hur det var, det var ju inte bra.
så han sa att han skulle skjutsa hem mig, men hela familjen följde med.
nu sitter jag här. känner mig dum mot mormor åka hem sådär. men hon sa att hon förstog.
vi kanske måste avliva en av våra katter också, känns ju inte så bra.

nu ska jag ta det lungt, kolla idol kanske plugga lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback