jag skulle andas i det tomrum som blev över, om du lämnade mig nu

hemma från skolan igår också, missade alltså engelska förhöret. känns inte alls bra.
mamma pratade med min mentor också. känns bra att hon förstår iallafall.
åkte till simon på kvällen. skulle ha träffat folk men alla drog sig ur så jag hade fixat mig helt i onödan haha
vi kollade på wrong turn 2 istället och åt glass med varma hallon :D
vid 2 somnade simon men inte jag, jag kunde inte sova.. så där låg jag och stirrade i taket. SKIT ROLIGT!
somnade till slut och sov läänge.
myste när vi vaknade sen gick vi och köpte frukost och bullar :D
kim skjutsade hem mig efter ett tag. vet inte om jag ska träffa simon ikväll också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback