jag är trött på det här!!

är hemma från skolan idag, behöver väl inte ens säga varför?
ni har ingen aning hur jävla trött jag är på det här.
jag kan inte leva som jag vill, för min jävla mage.
och doktorerna gör inget åt det egentligen. pappa hämtade ett pulver jag ska dricka varje dag nu.
det var det vidrigaste jag druckit, mår fortfarande illa. då känns det ju ljust.
doktorn verkar inte tro mig, dom tror att det är nån liten grej. men jag är säker på att något är fel.
jag märker väl det, det är ju min kropp?!
men jag får väl ge det en chans.
simon kanske ska komma hit om ett tag, hoppas<3

Kommentarer
Postat av: Fenix

Antar att du har fått testa på visiblin? Jag har inte vågat testa det än dock... =/

2007-10-05 @ 13:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback