ja må hon leva!

igår blev det bio, fast den sena föreställningen.
jag åkte till simon på eftermiddagen, myste åt och kollade på bilder från hans mammas semester i portugal.
vissa hemska bilder på mig från andra tillfällen fanns med. Fasansfullt! haha
sen tog vi bussen till stan gick till bion och hämtade biljetterna.
kollade på klockan och det var en timma kvar innan filmen började. då begav vi oss mot makedonkan, GLASS!
sen tillbaka till bion och väntade. sen började filmen. den var bra, skrattade massor.
det var bara 8st som kollade på filmen, räknat med oss dårå. helt tomt så jag kunde ligga hur jag ville :D
simons bror skulle hämta oss efter, det kom en bil som vinkade och tutade men efter som det inte var rätt bil tyckte vi att det var konstigt. men tillslut såg vi att det var rätt person han hade tagit deras mammas bil. det var ganska skämmigt.
åkte hem och sov eller sov och sov. har haft väldigt ont i magen inatt så har inte fått så mycket sömn men.

iallafall åkte jag till skolan i morse, en lektion sen åkte jag hem för jag mår inte alls bra. konstigt va?
vill bara att det ska försvinna, det här funkar inte.
träffade iallafall simon på bussen<3
men snart ska jag fixa mig sen åka till mormor hon fyller idag GRATTIS :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback