det gick väl bra..

..inte

var hos doktorn. jag förstår ju varför jag inte åker dit.
hoppas ni sover gott om nätterna nu när jag plågat mig..
dom visste inte vad det är för fel på mig.
så jag fick ta prover. värsta var ju blodprov, min största skräck.
i ena armen gick det inte, så fick göra en gång till i andra armen, då gick det tillslut.
ont gjorde det och jag trodde jag skulle svimma. hade jätte ont i armarna efter, fortfarande öm.
provsvaren skulle komma på tisdag.
tur iallafall att jag inte hade blindtarmen och blev inlagd.
efter doktorn hämtade vi lilla syster hos en vän sen åkte vi till min farbror sen hem.
mår verkligen inte bra. men skola imorgon efter det klipptid.
måste ta mig igenom veckan.
mår inte bara dåligt i kroppen utan allt annat är dåligt också. orkar inte med det här.
jag försöker så jävla mycket och jag vill verkligen. men det går inte.

enda gången det är bra
enda gången jag känner mig trygg
det är med dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback