äntligen helg!

igår var jag riktigt dålig igen så jag var hemma. det är verkligen jobbigt att inte orka med allt. det är inte direkt som att jag stannar hemma för minsta lilla. men hoppas verkligen att det kommer lösa sig snart.
nästa vecka kan bli helt okej med tider och sånt.
efter skolan åkte jag in till stan. mötte silvia, men han inte ses så mycket.
lily kom istället så vi gick runt en stund. jag köpte en venus vibrance, är den bra?
åt glass på makedonkan sen hem.
träffade jossan, pratade lite.
ikväll ska jag till simon :)<3
har inte träffat honom sen tisdags :O uuuuhuu :'(  så längtar jätte mycket.

imorgon är det håkan hellström på grönan. jag vill så gärna gå men nu går det inte :( så imorgon blir en sorgsen dag.

puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej tror du läste min förra blogg =) det här e min nya: thisismylifeonablog.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback