akuten

ska berätta om igår dårå.
var i skolan tills lunch, efter det har vi lång håltimma innan sista lektionen. det är idrott och jag kan inte vara med på det iallafall så jag åkte hem.
började städa mitt rum, bäddade om sängen och allt sånt.
sen kollade jag på tv. och jag hade haft ont i magen hela dagen, men nu blev det bara värre och värre. tillslut åkte vi till akuten. kom dit innan 8 och kom hem 1 inatt.
det var inte till så mycket hjälp ändå. orkar inte berätta men dom visste inte vad det var direkt iallafall.
det är ju så värt att ligga inne på ett rum och vänta i 4timmar och sen få åka hem utan någon direkt hjälp.
men så är det väl ibland.
idag orkar jag verkligen inte till skolan. kanske skulle träffa paulina en stund sen men inte säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback