åka bort.

min mormor har fyllt 60år. därför bjuder dom med alla på en resa. vi vet inte vart.
för någon vecka sen så sa mormor att jag inte behövde följa med. skönt eftersom jag avskyr sånt.
men nu eftersom jag bestämt att jag inte skulle med pga min hälsa och hur jag är just nu.
tvingar alla mig, de kan inte åka och veta att jag är hemma och mår så här.
så imorgon bär det av 20 mil uppåt till någonstans.
kan väl inte säga att jag är glad. men jag kan inte göra något.

en bra sak är ju att jag klarat 86460 på mitt favvo spel, jag är GRYM!
och en till på söndag ska jag till simon sova där.


ni får gärna komentera tills jag kommer hem :D

ha det så bra KRAAAM!


Kommentarer
Postat av: paulin

hoppas att du kmr ha det bra, några dagar bara ju. ta de lugnt och slappna av :) hoppas du mår bättre också. KRAM <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback