12 september

igår var det ju faktiskt en ganska "speciell" dag.
World trade center
Anna Lindh
och sen en annan sak, men nämner inte här.

igår var det en jätte kort dag i skolan.
vi skulle ha äventyrsbanor, men eftersom jag fortfarande inte mår bra så skippade jag det. mötte simon på stan istället och åkte hem till honom. myste med glass och så :)
på kvällen kollade jag på idol och gilmore girls, hur sorgligt som helst! och så blev det ännu värre för det är allra sista avsnitten :(
min doktor skulle ringt igår med mina provsvar men nej det gjorde hon inte :/ men mamma ringde dit idag och så. fick en ny telefon tid på tisdag eftersom jag fortfarande har ont. TACK FÖR INGET!

usch vilken tråkig dag det har varit.
men vi fick sluta tidigare typ 1 timma :)
ville verkligen träffa simon idag men det gick inte, tråkigt. allt är så mycket lättare när jag är med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback